Портфоліо
Вихователя
Ільченко Наталії Віталіївна
Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок)
комбінованого типу №27
Прилуцької міської ради
Чернігівської області
вул. Гвардійська, 90 м. Прилуки
17500 тел. (04637)7-63-70.
Ільченко Наталія Віталіївна
05.07.1980р.
Закінчила у 1999р. Прилуцьке педагогічне училище імені І. Я. Франка за
спеціальністю «Дошкільне виховання» і здобула кваліфікацію вихователя в
дошкільних закладах, організатора музичної діяльності в дошкільних закладах.
Закінчила у 2011 році Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Педагогічна освіта» та
здобула кваліфікацію бакалавра, вихователя дітей дошкільного віку.
Закінчила у 2012 році Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільна освіта» та здобула кваліфікацію організатора
дошкільної освіти. Вихователя дітей дошкільного віку.
Загальний трудовий стаж 23 р.
Педагогічний стаж 14р.(весь час працювала в ДНЗ №27)
1 кваліфікаційна категорія
встановлена у 2018р.
Наступна атестація у 2023р.
м. Прилуки
2023р.
Розділ 1. Офіційні документи
Назва документа |
Зміст |
Виданий |
|
ким |
коли |
||
Подяка |
за сумлінну творчу
працю та з нагоди професійного свята Дня працівників освіти. |
Завідуючою ДНЗ №27 Побатовою Н.І. |
2010р. |
Грамота |
за сумлінну творчу
працю по навчанню та вихованню підростаючого покоління, високий
професіоналізм та за підсумками 2012 – 2013 навчального року |
Управлінням освіти
Прилуцької міської ради |
2013р. |
Грамота |
за сумлінну творчу
працю по навчанню та вихованню підростаючого покоління, високий професіоналізм
та за підсумками 2016 – 2017 навчального року |
Управлінням освіти
Прилуцької міської ради |
2017р. |
Розділ 2. Відомості про підвищення
кваліфікації
та професійну підготовку
Професійна підготовка або
одержання додаткової освіти
Назва
навчального закладу/курсів, спеціальність або тема додаткової освіти |
Строки |
Отриманий документ (дата, серія, №) |
Прилуцьке педагогічне училище
імені І. Я. Франка, спеціальність «Дошкільне виховання» вихователь в
дошкільних закладах, організатор музичної діяльності в дошкільних закладах. |
1995 – 1999р.р. |
Диплом, 30 червня 1999р. ЕН № 11312559 |
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
базова вища освіта за напрямком підготовки «Педагогічна освіта» кваліфікація бакалавр, вихователь дітей
дошкільного віку. |
2009 – 2011р.р. |
Диплом, 30 червня 2011р. ЕН №41607277 |
Ніжинський
державний університет імені Миколи Гоголя повна вища освіта за спеціальністю
«Дошкільна освіта» кваліфікація
організатора дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільного віку. |
2011 – 2012р.р. |
Диплом, 5 червня 2012р. ЕН №43562630 |
Чернігівський
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти К.Д.Ушинського |
13 березня 2017р. – 24 березня 2017р. |
Свідоцтво про підвищення кваліфікації 24 березня 2017 року №995 |
Розділ 4
Використання сучасних педагогічних технологій
в освітньому
процесі
Назва технології |
Вікові групи |
Обгрунтування застосування |
Наявний або
прогнозований результат |
||
Навчання читання за Гленом Доманом |
Ранній вік |
Розвиток мовного інтелекту дітей раннього віку |
Спираючись на методику, навчаючи читати при
ранньому начанні дитини відбувається
інтенсивний розвиток її головного мозку, що в кінцевому результаті визначає
рівень інтелекту людини на все життя. |
||
Використання схем – модулів для
розвитку зв’язного мовлення |
Середня група, старша група |
Накопичувати у дітей певний обсяг знань, умінь і навичок, що допоможуть
їм орієнтуватися в процесі діяльності, використовуючи символи, які
сприятимуть досягненню позитивних результатів. |
Сприяти
формуванню у дітей середнього та старшого дошкільного віку пізнавальної
активності і розвитку образного мислення |
||
Sand play (піско - терапія) |
Молодший дошкільний вік |
Допоможе розкриттю інтелектуально – творчого потенціалу дітей дошкільного
віку та розвитку креативності |
Допоможе
розкриттю творчих ресурсів кожної дитини, сприятиме самопізнанню, особистому
зростанню. |
||
Використання логічних блоків
Дьєнеша для розвитку творчої активності дітей дошкільного віку |
Молодший дошкільний вік,
Старший дошкільний вік |
Сприяє більш успішному формуванню у дітей основних
прийомів логічного мислення,розвиває творчі здібності, уяву, фантазію і зв’язне
мовлення. |
Створення
умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів
пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і
блоків Дьєнеша. |
||
Участь у засіданнях методичного
об'єднання
Назва методичного об'єднання |
Тема засідання методичного об'єднання |
Форма участі педагога у засіданні |
Дата проведення |
МО вихователів дітей раннього віку |
Пошуково-дослідницька діяльність |
Доповідь на МО вихователів дітей раннього віку:
«Пошуково-дослідницька діяльність дітей раннього віку» |
2009 н.р. |
МО вихователів середніх груп |
Розвиток мовлення дітей в ігровій діяльності |
Презентація фотостенду: «Граючись розмовляємо» |
2011 н.р. |
МО вихователів середніх груп |
Логіко математичний розвиток |
Показ практичного перегляду |
2017 н.р. |
Міське методичне об’єднання старших груп |
Організація педпроцесу: сучасний погляд. Освітнья логіко –математична ситуація з дітьми старшого дошкільного віку |
Практичний перегляд Організація педпроцесу: сучасний погляд. Освітнья логіко – математична ситуація з дітьми старшого дошкільного віку на тему: «Подорож до міста геометричних
фігур» |
2018 н.р. |
Участь у роботі творчих груп
Назва творчої групи |
Тема, над якою працює творча група |
Тема, над якою працює педагог у межах теми творчої
групи |
Строки виконання роботи |
|
Участь у конкурсі |
Композиція «Квітучі Прилуки» |
Творчий підхід до участі в конкурсі «Квітучі Прилуки»,
виготовлення композиції з використанням живих квітів. |
2012 - 2013н.р. |
|
Участь у конкурсі |
«Галерея духовності» |
Виготовлення каталога
«Картотека галереї духовності» |
2011н.р. |
|
«Гармонізація розвитку творчої
особистості через самовираження та самопізнання шляхом арт – терапевтичних
методик» |
Розробити орієнтовне планування
для дітей молодшого дошкільного віку |
«Орієнтовне планування роботи по розвитку нестандартного мислення, творчої уяви,
сенсорної сфери дітей» на основі використання методики
sand play (пісочна
терапія) засновником якої є К. Г. Юнг для
дітей молодшого дошкільного віку |
2015 – 2016 н.р. |
|
«Використання музейної
педагогіки в освітньому процесі дошкільного
навчального закладу засобами просвітницької роботи з батьківською
громадськістю». |
Розробити проект |
Скласти перспективне планування
по роботі з дітьми в міні – музеї «Козацької слави» |
2018 – 2019 н.р. |
|
«Підготовка цільової програми
національно – патріотичного спрямування з метою реалізації науково –
методичної теми «Формування національної свідомості та патріотизму
особистості в навчально – виховному процесі» |
Створення розділів освітньої
програми |
Створення розділів освітньої програми |
2019 – 2020 н.р. |
|
«STREAM-освіта
дошкільників: як налаштуватися на результативну діяльність» |
Розробити блочно – тематичне
планування Розробити картотеку методичних
матеріалів |
Розробити блочно – тематичне
планування Розробити картотеку методичних матеріалів |
2020 – 2021 н.р. |
|
Розділ 3. Робота педагога
з узагальнення і поширення власного педагогічного досвіду
Наявність
розробок із проблем розвитку, виховання і навчання дітей
Дата написання |
Назва роботи |
Тема |
Видання (назва і №) |
2009 |
Колективний перегляд за методикою Глена Домана |
«В гості до сонечка» |
|
2013р. |
Практичний перегляд |
«Спостереження
за берізкою» |
|
2014р. |
Практичний перегляд |
«Подорож до лісу» |
|
2017р. |
Практичний перегляд |
«Країна кота Леопольда» |
|
2018 |
Освітня логіко – математична ситуація з дітьми старшого
дошкільного віку |
«Подорож до міста геометричних
фігур» |
|
Діагностування творчого мислення
та уяви дітей:
Вересень 2022н.р.