Портфоліо

 

Портфоліо

 

Вихователя

Ільченко Наталії Віталіївна  

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок)

комбінованого типу №27

Прилуцької міської ради

 Чернігівської області

вул. Гвардійська, 90  м. Прилуки 17500 тел. (04637)7-63-70. 

Ільченко Наталія Віталіївна

05.07.1980р.

Закінчила у 1999р. Прилуцьке педагогічне училище імені І. Я. Франка за спеціальністю «Дошкільне виховання» і здобула кваліфікацію вихователя в дошкільних закладах, організатора музичної діяльності в дошкільних закладах.

Закінчила у 2011 році Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію бакалавра, вихователя дітей дошкільного віку.

Закінчила у 2012 році Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дошкільна  освіта» та здобула кваліфікацію організатора дошкільної освіти. Вихователя дітей дошкільного віку.

Загальний трудовий стаж 23 р.

Педагогічний стаж 14р.(весь час працювала в ДНЗ №27)

          1 кваліфікаційна категорія встановлена у 2018р.

          Наступна атестація у 2023р.

  

 

м. Прилуки

2023р.

 

Розділ 1.     Офіційні документи

Назва документа

Зміст

Виданий

ким

коли

Подяка

за сумлінну творчу працю та з нагоди професійного свята Дня працівників освіти.

Завідуючою ДНЗ №27

Побатовою Н.І.

2010р.

 Грамота

за сумлінну творчу працю по навчанню та вихованню підростаючого покоління, високий професіоналізм та за підсумками 2012 – 2013 навчального року

Управлінням освіти Прилуцької міської ради

 

2013р.

Грамота

за сумлінну творчу працю по навчанню та вихованню підростаючого покоління, високий професіоналізм та за підсумками 2016 – 2017 навчального року

Управлінням освіти Прилуцької міської ради

 

2017р.

Розділ 2.     Відомості про підвищення кваліфікації

 та професійну підготовку

Професійна підготовка або одержання додаткової освіти

 

    Назва навчального закладу/курсів, спеціальність або тема додаткової освіти

 

Строки

Отриманий документ

(дата, серія, №)

        Прилуцьке педагогічне училище імені І. Я. Франка, спеціальність «Дошкільне виховання» вихователь в дошкільних закладах, організатор музичної діяльності в дошкільних закладах.

 

1995 – 1999р.р.

Диплом,

30 червня 1999р.

ЕН № 11312559

Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя базова вища освіта за напрямком підготовки «Педагогічна освіта»  кваліфікація бакалавр, вихователь дітей дошкільного віку.

 

2009 – 2011р.р.

Диплом,

30 червня  2011р.

ЕН №41607277

      Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя повна вища освіта за спеціальністю «Дошкільна  освіта» кваліфікація організатора дошкільної освіти. Вихователь дітей дошкільного віку.

2011 – 2012р.р.

Диплом,

5 червня 2012р.

ЕН №43562630

     Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти К.Д.Ушинського

13 березня 2017р. – 24 березня 2017р.

Свідоцтво про підвищення кваліфікації

24 березня 2017 року №995

Розділ 4   Використання сучасних педагогічних технологій

 в освітньому процесі

Назва технології

Вікові групи

Обгрунтування застосування

Наявний або прогнозований результат

Навчання читання за Гленом  Доманом

Ранній вік

Розвиток мовного інтелекту дітей раннього віку

Спираючись на методику, навчаючи читати при ранньому  начанні дитини відбувається інтенсивний розвиток її головного мозку, що в кінцевому результаті визначає рівень інтелекту людини на все життя.

 

Використання схем – модулів для розвитку зв’язного мовлення

Середня група, старша група

    Накопичувати у дітей певний обсяг знань, умінь і навичок, що до­поможуть їм орієнтуватися в процесі діяльності, використовуючи символи, які сприятимуть досягненню позитивних ре­зультатів.

 

Сприяти формуванню у дітей середнього та старшого дошкільно­го віку пізнавальної активності і розвитку образного мислення

Sand play (піско - терапія)

Молодший дошкільний вік

Допоможе розкриттю інтелектуально – творчого потенціалу дітей дошкільного віку та розвитку креативності

Допоможе розкриттю творчих ресурсів кожної дитини, сприятиме самопізнанню, особистому зростанню.

Використання логічних блоків Дьєнеша для розвитку творчої активності дітей дошкільного віку

Молодший дошкільний вік, Старший дошкільний вік

Сприяє більш успішному формуванню у дітей основних прийомів логічного мислення,розвиває творчі здібності, уяву, фантазію і зв’язне мовлення.

Створення умов для розвитку елементарних прийомів логічного мислення як способів пізнавальної діяльності у дошкільників через використання логічних фігур і блоків Дьєнеша.

 

Участь у засіданнях методичного об'єднання

Назва методичного об'єднання

Тема засідання методичного об'єднання

Форма участі педагога у засіданні

Дата проведення

МО вихователів дітей раннього віку

Пошуково-дослідницька діяльність

Доповідь на МО вихователів дітей раннього віку: «Пошуково-дослідницька діяльність дітей раннього віку»

2009 н.р.

МО вихователів середніх груп

Розвиток мовлення дітей в ігровій діяльності

Презентація фотостенду: «Граючись розмовляємо»

2011 н.р.

МО вихователів середніх груп

Логіко математичний розвиток

Показ практичного перегляду

2017 н.р.

Міське методичне об’єднання старших груп

 

Організація педпроцесу: сучасний погляд.

Освітнья логіко –математична ситуація

з дітьми старшого дошкільного віку

Практичний перегляд

Організація педпроцесу: сучасний погляд.

Освітнья логіко – математична ситуація

з дітьми старшого дошкільного віку на тему:  

«Подорож до міста геометричних фігур»

 

2018 н.р.

Участь у роботі творчих груп

 

Назва творчої групи

Тема, над якою працює творча група

Тема, над якою працює педагог у межах теми творчої групи

Строки виконання роботи

Участь у конкурсі

Композиція «Квітучі Прилуки»

Творчий підхід до участі в конкурсі «Квітучі Прилуки», виготовлення композиції з використанням живих квітів.

2012 - 2013н.р.

Участь у конкурсі

«Галерея духовності»

Виготовлення каталога «Картотека галереї духовності»

2011н.р.

«Гармонізація розвитку творчої особистості через самовираження та самопізнання шляхом арт – терапевтичних методик»

Розробити орієнтовне планування для дітей молодшого дошкільного віку

 

«Орієнтовне планування роботи по розвитку  нестандартного мислення, творчої уяви, сенсорної сфери дітей»

на основі використання методики sand play (пісочна терапія) засновником якої є К. Г. Юнг для дітей молодшого дошкільного віку

 

2015 – 2016 н.р.

«Використання музейної педагогіки в освітньому процесі дошкільного  навчального закладу засобами просвітницької роботи з батьківською громадськістю».

Розробити проект

Скласти перспективне планування по роботі з дітьми в міні – музеї «Козацької слави»

2018 – 2019 н.р.

«Підготовка цільової програми національно – патріотичного спрямування з метою реалізації науково – методичної теми «Формування національної свідомості та патріотизму особистості в навчально – виховному процесі»

Створення розділів освітньої програми

Створення розділів освітньої програми

2019 – 2020 н.р.

«STREAM-освіта дошкільників: як налаштуватися на результативну діяльність»

Розробити блочно – тематичне планування

Розробити картотеку методичних матеріалів

Розробити блочно – тематичне планування

Розробити картотеку методичних матеріалів

2020 – 2021 н.р.

Розділ 3.     Робота педагога

з узагальнення і поширення власного педагогічного досвіду

 

     Наявність розробок із проблем розвитку, виховання і навчання дітей

Дата написання

Назва роботи

Тема

Видання

(назва і №)

2009

 

Колективний перегляд за методикою Глена Домана

 

 

«В гості до сонечка»

 

 

2013р.

Практичний перегляд

 

 «Спостереження за берізкою»

 

 

2014р.

Практичний перегляд

«Подорож до лісу»

 

2017р.

Практичний перегляд

«Країна кота Леопольда»

 

2018

Освітня логіко – математична ситуація з дітьми старшого дошкільного віку

«Подорож до міста геометричних фігур»

 

 

Діагностування творчого мислення та уяви дітей:

 

Вересень 2022н.р.